6 grudnia 2017

Naturalne mydełko MEWA geranium, szałwia, rozmaryn

Hej Dziewczyny:)

Nie raz, jak być może pamiętacie, pisałam na blogu, że jestem fanką naturalnych mydełek. Mydło Aleppo używam do mycia twarzy, do rąk również używam wyłącznie mydeł w kostkach, bo wszystkie w płynie nawet te apteczne czy teoretycznie naturalne zawsze z czasem wysuszały mi skórę. Tak więc już się przyzwyczaiłam, że mydło do rąk dla mnie musi być w kostce. Jako mydełko do mycia rąk używałam właśnie bohatera dzisiejszej recenzji mydełko Mewa. Miałam wersję o zapachu, która na mój nos pachnie po prostu ziołowo. Wyczuwam tu osobne nuty geranium, ale cała kompozycja dla mojego nosa jest po prostu delikatna i ziołowa. Mydło pachnie wyraźnie i wyczuwalne, ale nie bardzo intensywnie. Zapach też bardzo szybko znika ze skóry.
 
Skład:
 

Mydełko Mewa wygląda przepięknie te 3 odcienie brązu kojarzą mi się z jakimś czekoladowym torcikiem. Na wierzchu mamy nawet coś jak czekoladowe wiórki. 


Na plus dla mydełka trzeba też przyznać to, że trzyma formę podczas używania. Pomimo tego, że często je moczyłam, bo często myję ręce, to nie rozmiękało nadmiernie. 

Oczywiście mydło nie wysusza skóry. Nie mam zwyczaju kremowania dłoni po myciu i w przypadku tego produktu nie czułam takiej potrzeby. Dla utrzymania skóry dłoni w dobrym stanie wystarczało mi moje standardowe kreowanie dłoni raz dziennie.
 

Jestem z tego mydełka bardzo zadowolona i jeśli lubicie takie naturalne produkty to polecam. Takie ładne mydełka mogą się też dobrze sprawdzić jako dodatek do prezentu lub skromny prezent, gdy nie mamy pomysłu na coś innego. 

Lubicie naturalne mydełka?

16 komentarzy:

  1. Zdecydowanie świetne na prezent, sama chętnie bym takie chciała dostać. Również uwielbiam mydło Aleppo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie miałam w rękach takie mydełka naturalnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie miałam mydełka w kostce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda cudnie :) Mydeł w kostce używam jedynie do mycia rąk, więc wybieram zwykłe z drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się takie ziołowe mydła.
    Szałwia, geranium, rozmaryn to bardzo znane zioła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie pamiętam kiedy używałam mydła w kostce :) Moje ręce są wiecznie suche przez mydło antybakteryjne w pracy, więc zostają mi kremy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię takich w kostce wolę w żelu.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. ja bardzo lubię takie naturalne mydełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy naturalnego mydełka. Fajnie prezentuje się to mydełko które opisujesz w tym poście. Ja używam różnych mydeł, nie tylko w kostce, ale również w płynie. Mydło w kostce wydaje się być lepsze, ponieważ mocniej pieni się. Natomiast każde w jakimś stopniu wysusza moją skórę dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  10. Polubiłybyśmy się z takim mydełkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie byłam fanką mydeł w kostce - do czasu aż sięgnęłam po te naturalne. Z chęcią bym je przetestowała lub, ze względu na wygląd, podarowaław prezencie! Przypomina mi takie warstwowe, czekoladowe lody na patyku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dawno nie stosowałam żadnych mydeł :) Boję się tego zasadowego pH :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też uwielbiam takie mydełka, chociaż... mydeł w kostce też używam wyłącznie do mycia rąk. W pozostałych przypadkach muszę mieć mydła w płynie.

    OdpowiedzUsuń
  14. To są idealne mydełka na prezent :) Ja bym się bardzo ucieszyła gdym takie dostała.

    OdpowiedzUsuń

link

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin